O agentie de marketing digital îți poate evidenția multe avantaje convingătoare ale unei campanii PPC.
Iată 4 avantaje puternice ale utilizării acestor campanii de promovare PPC:
1. PPC contribuie la atingerea obiectivelor de afaceri
Acesta este adesea cel mai convingător motiv pentru a utiliza publicitatea ppc. O agentie PPC te poate ajuta să atingi un număr mare de obiective de afaceri și de marketing. Aceste obiective variază de la expunerea largă a mărcii și fixarea unor obiective de vânzări, până la construirea unei reputații solide pentru brand și companie.
Aproape orice tip de obiectiv de conversie poate fi urmărit. PPC este un instrument puternic pentru creșterea traficului înregistrat pe website-uri.
În era marketingului de conținut, publicitatea ppc poate promova terenul intermediar al creșterii și deservirii mijlocului pâlniei de vânzări, prin descărcări de conținut publicitar, oferind clienților posibilitatea la abonare la newslettere, înscrieri la concursuri și descărcări de aplicații.
Campaniile ppc pot sprijini multe zone ale pâlniei de vânzări și calea pe care o iau potențialii clienți de la conștientizare până la a deveni client. Indiferent de setul de obiective identificate, campaniile ppc pot fi stabilite eficient.
2. Campaniile ppc sunt măsurabile și ușor de urmărit
Un avantaj major al publicității ppc difuzate prin Google Ads este ușurința în măsurare și urmărire. Pur și simplu utilizați instrumentul Google Ads în combinație cu Google Analytics.
Poți urmări detalii de performanță la nivel înalt, inclusiv număr de afișări, clicuri și conversii (pe baza obiectivelor de afaceri definite). Performanța PPC nu prezintă niciun mister. Statisticile sunt ușor disponibile și arată performanța campaniilor ppc și ce tip de trafic și rezultate sunt obținute din bugetul tău.
Folosind alte canale de publicitate și marketing, imaginea nu este la fel de clară în atribuirea bugetului pentru rezultate directe. O agenție de marketing eficientă știe cum să evalueze și să măsoare rezultatele și îndeplinirea obiectivelor de promovare oferind servicii de marketing și publicitate.
3. O intrare rapidă
Chiar dacă ești cu un deceniu în urmă față de concurența de pe piață, pentru a intra în competiție poți începe prin a seta obiective marketing și prin a defini traiectoria de marketing prin optimizare. Acesta este adesea un mare contrast cu demararea eforturilor de SEO, care deseori necesită mult timp și atenție pentru a obține același tip de poziționare și trafic pe care Google Ads îl oferă în câteva minute de la lansare.
În comparație cu alte canale, cum ar fi e-mailul și rețelele de socializare, ai avantajul de a viza prin campanii ppc viitorii clienți care sunt deja conștienți de marca ta și nu te limitezi la listele de clienți existente.
PPC îți permite să aruncați rapid o rețea largă pentru a găsi noi clienți și să formulezi instrumente de vânzare potrivite publicului care vizitează website-ul tău.
4. Ești în control
Deși există mai multe nuanțe în ceea ce privește setările implicite ale campaniei, ai în cele din urmă controlul asupra unei game largi de opțiuni pentru modul în care ajungi la potențialii clienți. Aceasta începe cu cuvintele cheie sau destinațiile de plasare pe care alegi să le vizezi și cât de restrictiv dorești să fii.
Ai de asemenea, o mare flexibilitate bugetară dacă dorești să începi la nivel mic. Poți seta propriul buget publicitar și sumele licitate și poți alege cât ești dispus să cheltui. De obicei o firma de marketing și publicitate are experiență și te poate ajuta să formulezi cele mai potrivite campanii ppc.
Dacă observi rezultate pozitive, poți crește imediat. Și dacă vrei să faci o pauză, poți oricând să întrerupi și să oprești cheltuielile publicitare imediat. Acest lucru este greu de făcut cu alte campanii de marketing în desfășurare, oferindu-ți avantajul și flexibilitatea bugetară pentru a te mișca rapid atunci când este necesar. Pe site-ul agenției re7consulting.ro, care oferă servicii de marketing online, poți afla mai multe despre PPC în România și despre desfășurarea campaniilor PPC.
Lasă un răspuns