Piesele care alcatuiesc un excavator sunt:
- Punct de unire intre brat si stilou.
- Cilindru hidraulic al cupei.
- Legatura de articulare.
- Sasiusau cadru.
- Compartimentul motorului.
- Cabina operatorului.
- Cilindri hidraulici ai bratului sau frontonului.
- Pene sau fronton.
- Cilindru hidraulic al bratului.
Tipuri de buldoexcavatoare
Excavatoare cu galeata sunt, de asemenea, cunoscut sub numele de lopeti excavator sau lopeti mecanice. Ele sunt utilizate pentru sapaturi verticale, in productia de puturi si in minerit. Acestea pot fi montate pe anvelope sau pe sine si au capacitatea de a se roti pe ele insele cu ajutorul unei punti de pana la 360º.
Un alt tip de buldoexcavator sunt excavatoarele hidraulice. Pretul sau este mai accesibil si puterea sa este aceeasi. Spre deosebire de lopetile mecanice, acestea functioneaza pe teren de sus in jos si sunt mai rapide la incarcarea materialului. Lopata de impingere are “lingura” in sus si se poate descarca de la o inaltime mai mare. Este folosit mai ales in minerit.
Cum fuctioneaza un buldoexcavator?
Buldoexcavatorul functioneaza ca un tip normal de excavator, deoarece sapa in directia opusa a vehiculului. Ele sunt controlate hidraulic. Masina este stabilizata cu ajutorul picioarelor care sunt responsabile pentru reducerea tensiunii prin trimiterea greutatii catre masina si anvelope. Functioneaza datorita soferului tractorului. In primul rand, ansamblul este plasat in locul necesar, tractorul este parcat si scaunul soferului este intoars inainte.
In aceasta pozitie, soferul poate alege daca sa implementeze picioarele stabilizatorului atunci cand tractorul nu se afla pe teren solid sau sa evite acest pas atunci cand solul este suficient de stabil. Dupa ce buldoexcavatorul este in pozitia corecta, operatorul sau soferul manipuleaza comenzile cu ajutorul parghiilor, unul functioneaza pentru a muta bratul, iar celalalt este de a muta bastonul cupei. Poti gasi aici luneta buldoexcavator Komatsu.
Comenzile lor precise si dimensiunile relativ mici fac excavatoarele utile intr-o varietate de proiecte de constructie, demolari mici, gradinarit, miscarea materialelor de constructie, sapaturi, ruperea asfaltului si pavarea drumurilor.
Utilizari ale montarii frontale
Aceasta masina indeparteaza excesul de murdarie dintr-un loc sau o plaseaza intr-o gaura intr-un proces numit reumplere.
Cubul montat frontal poate tamp pamantul liber si il poate nivela. Unele cuburi au un fund retractabil numit „coaja de scoici” care isi goleste sarcina mai eficient si este adesea folosit pentru razuire si absolvire. Ansamblul frontal al cupei poate fi indepartat pentru a fixa alte instrumente.
Un incarcator poate fi echipat cu un cuplaj de scule care poate fi extins si retras, permitand atasarea diferitelor instrumente la unitate. Un rotor lateral este un dispozitiv care permite o articulare mai mare a accesoriilor, ceea ce face ca aceasta sa fie o masina adaptabila pentru a transporta unelte.
Cum functioneaza un excavator
Operatorul trebuie sa fie in masura sa se ocupe de cupa de buldoexcavator, precum si de incarcatorul frontal. Buldoexcavatorul este mai complex, necesitand indemanare si experienta, deoarece operatorul trebuie sa poata utiliza o parghie de control in timpul conducerii tractorului. Este nevoie de experienta pentru manevrarea acestui echipament.
Importanta utilajelor moderne in constructii
Echipament de constructii este un termen larg pentru a descrie masini cum ar fi betoniere, masini de pavele, pompe de mare putere, concasoare de piatra, role si echipamente de tunel. Masinile de forat tuneluri sunt folosite pentru excavarea spatiilor subterane si sunt capabile sa foreze prin nisip, pamant si roca. Cilindrii de drum sau compactoarele cu role sunt vehicule de inginerie folosite pentru a face betonul, solul sau asfaltul mai compact. Acestea sunt adesea folosite pe santierele de constructii, campurile agricole si depozitele de deseuri.
Dupa cum puteti vedea, echipamentele de constructii variaza de la mari si grele la usoare si portabile. Unele locuri de munca necesita o multime de masini grele, in timp ce altele au nevoie doar de cateva piese de echipamente. Pentru a afla mai multe despre anumite piese de echipamente, consultati prezentarea informativa despre diferitele tipuri si utilizari ale echipamentelor de constructii. Pe masura ce tehnologia continua sa avanseze in industrie, ne asteptam sa vedem cateva schimbari interesante viitoare in masinile de inginerie civila de toate formele si dimensiunile.
Relatiile dintre cladiri si masini au definit intotdeauna domeniile de proiectare si constructie. Cu mai bine de 2.000 de ani in urma, in primul tratat de arhitectura, Vitruvius a dedicat intreg volumul final masinilor. De atunci, probabil ca intreaga istorie a constructiilor s-a centrat pe deplasarea de la mestesug catre grade progresive de mecanizare. Astazi, mecanizarea, inlocuirea muncii manuale, face loc din ce in ce mai mult automatizarii, inlocuirii cu totul a muncii umane.
Mai jos sunt patru relatii fundamentale dintre cladiri si masini. Pe masura ce automatizarea devine mai proeminenta, schimba dramatic aceste relatii.
In ultimul secol sau doua, noi mecanisme au redefinit in mod fundamental posibilitatile cladirilor. Dupa ce Elisha Otis a inventat liftul de siguranta in 1852, cladirile puteau urca cu mult peste o inaltime confortabila de mers si s-a nascut zgarie-nori.
Lasă un răspuns