Serviciile de live support sunt unele dintre cele mai importante pentru un site web, mai ales pentru magazinele online. Aceste servicii profesionale au cu siguranta un cost, insa pe termen lung se vor dovedi mult mai economice decat orice alta varianta pe care ai putea sa o incerci. Iata mai multe motive pentru care aceste servicii in realitate iti aduc economii si nu cheltuieli.
O echipa mai mica
In primul rand, cu serviciile de live support nu mai ai nevoie de foarte multi angajati care sa se ocupe de site. Probabil ca ai deja in echipa oamenii care trebuie sa raspunda la telefon. Acestia sunt indispensabili pentru ca in absenta lor ti-ar fi foarte greu sa ajuti cumparatorii si persoanele interesate de produse si servicii si in plus, daca nimeni nu raspunde in mod repetat la telefon, este foarte posibil sa iti pierzi credibilitatea.
Aceasta echipa lucreaza inclusiv pentru plangeri si reclamatii sau ai o alta echipa special formata in sensul acesta.
Daca deja ai descoperit beneficiile unui chat online pe site-ul tau, cu siguranta ai solicitat unul, ceea ce este foarte bine insa este posibil sa ai nevoie de o alta echipa care sa stea mereu pe chat, sa vada pe unde circula fiecare persoana, care sunt paginile de interes si ce anume cauta. Ulterior, aceasta echipa este cea care va trebui sa abordeze consumatorii si sa discute cu ei. Este interesant procesul insa va trebui sa angajezi oameni, iar daca ai un magazin cu un numar mare de vizitatori, atunci vei avea multe salarii de platit pentru a avea suficienti operatori.
In momentul in care lucrezi cu specialisti, vestea buna este ca tu nu mai trebuie sa iti faci griji pentru absolut nimic deoarece acestia sunt mereu alaturi de tine si te ajuta sa obtii cele mai bune rezultate, comunica cu clientii tai si ofera informatii personalizate, in timp ce tu vei plati doar abonamentul lunar. Acest lucru este foarte important pentru ca nu mai ai impozite, nu trebuie sa iti mai bati capul cu salariile, cu transferurile de bani la multe persoane si nici cu tot ce implica angajatii, inclusiv spatiu dedicat in care acestia sa lucreze. Clientii si vizitatorii tai vor obtine toate informatiile de care au nevoie rapid si eficient fara ca tu sa iti faci griji.
Mai putin spatiu solicitat
Spatiul joaca un rol important intr-o firma iar serviciile pentru clienti solicita foarte mult loc pentru fiecare angajat si echipamentul aferent. Este recomandat sa tii cont de faptul ca atunci cand ai un chat si o echipa care sa se ocupe de el, va trebui sa asiguri spatiu pentru calculatoare si pentru birouri, astfel incat toti sa se simta bine atunci cand lucreaza cu tine.
In momentul in care apelezi la servicii de live support personalizate si externalizate echipa nu mai este responsabilitatea ta. Tu ai doar de platit abonamentul lunar conform negocierilor si dupa aceea nu trebuie sa iti mai faci griji pentru nimic.
Lasă un răspuns