Cu AdSpy este raspunsul corect. Noi va recomandam sa incercati pachetul AdSpy group buy pentru ca veti avea acces la numeroase alte tooluri de SEO. Inainte de a utiliza AdSpy puteti face multe alte lucruri pentru spionarea concurentei, pe care le vom prezenta mai jos.
De exemplu, daca utilizati Facebook, puteti obtine tone de date de la ei cu privire la ceea ce au alte companii si cea mai buna parte a acestui lucru este ca nici nu trebuie sa cheltuiti mult timp sau resurse pentru a obtine aceste date de pe Facebook.
Daca utilizati foarte mult Facebook, trebuie sa fi luat nota de butonul din coltul din dreapta sus al fiecarui anunt sau postare.
Banuiesc ca utilizati aceasta caracteristica numai pentru a ascunde sau urmari o postare. Daca esti tu, atunci nu folosesti functia la potentialul sau maxim. In afara de optiunile de ascundere si de raportare, exista o alta pe lista care spune „de ce vad asta?”.
Daca dati clic pe aceasta optiune, veti vedea un mesaj pop-up care va va oferi o privire asupra demografiei tinta a concurentului.
Puteti utiliza aceste detalii ca demografie tinta proprie atunci cand doriti sa plasati un anunt similar.
Aceasta metoda ar fi fost dificila in zilele anterioare internetului, deoarece intreprinderile nu puteau sa-si spioneze concurentii decat de departe.
Mai intai, creeaza un nou profil pe platforma de la care vrei sa ii spionezi. Va fi o greseala stupida daca mergi cu numele tau real. Singurul lucru care poate iesi din asta este ca vei fi identificat si dat afara imediat. Urmatorul pas este sa incepi sa urmaresti totul cu atentie. Daca vreti sa stiti tot ce fac, trebuie sa ii urmati peste tot.
Ori de cate ori Facebook va trimite reclame, acestea va ofera, de asemenea, loc pentru feedback.
Daca nu va place anuntul, probabil ca nu va vor mai trimite acel tip de anunt, daca va place, veti vedea o multime de anunturi similare pe Newsfeed.
Oricand vedeti un anunt nou de la concurentul dvs. care va place, dati clic pe butonul din coltul din dreapta si marcati anuntul ca fiind util pentru a sti intotdeauna ce ai de facut.
Primul motiv pentru care o multime de anunturi se desfasoara prost pe retelele de socializare este faptul ca nu sunt corect optimizate pentru social media si al doilea, nu vizeaza publicul potrivit .
Obtinerea corecta a acestor doua lucruri va va oferi rezultate bune cand plasati anunturile.
Daca doriti sa va dati seama care este publicul concurentului dvs., atunci va trebui sa folositi tehnica fan page .
Pentru a face acest lucru, un instrument de spionaj precum Adspy va va fi de mare ajutor. Adspy va analiza publicul concurentului dvs. si va arata unde ii puteti gasi online si offline. La sfarsitul zilei, va puteti inarma cu informatiile obtinute pentru a face propriile campanii.
Traficul platit poate fi foarte profitabil, dar daca iti concentrezi toata atentia acolo, poti ajunge sa lipsesti pe alte canale bune. Luati in considerare analiza continutului concurentului si utilizati instrumente precum Buzzsumo pentru a face acest lucru. Nu va blocati pe o singura platforma. Daca iti concentrezi in permanenta toate eforturile si resursele pe Facebook, verifica ce fac concurentii pe Instagram, Twitter si LinkedIn pentru o schimbare.
Lasă un răspuns