Textele scrise corect te vor ajuta să îți poziționezi site-ul și te vor ajuta să îți vinzi serviciile și produsele pe care le ai de oferit. Știi perfect cât de importante sunt cuvintele și câtă putere au acestea în activitățile de marketing online. Apelând la servicii de content writing și copywriting de calitate, vei avea numai beneficii, îți vei asigura profituri constante și vei atrage noi clienți pentru tine.
Copywriting – ce este?
Nu știi ce este copywriting-ul? Acesta este un element al marketingului online, care constă în creare și scriere advertoriale și conținut text pentru site-uri web, profiluri de social media și publicitate online. Copywriting-ul joacă un rol foarte important în poziționarea magazinelor și site-urilor web – fără conținut, obținerea unor poziții înalte în rezultatele căutării organice este practic imposibilă.
Scopul copywriting-ului, însă, nu este doar de a îmbunătăți vizibilitatea pe Google, ci și de a informa clienții și de a-i încuraja să acționeze (conversie – vânzare, utilizarea serviciului, adăugarea unui produs în coș etc.).
De ce merită să investești în copywriting?
Crezi că poziționarea este supraevaluată și de aceea nu investești în copywriting, iar site-ul tău este în principal format din fotografii? E o greșeală! Conținutul de pe site-ul tău este important atât pentru utilizatori, cât și pentru Google. Verifică de ce ar trebui să alegi servicii de publicare advertoriale și să creezi conținut pentru site-ul companiei tale.
Fără conținut, nu există marketing pe internet
Știi „Conținutul este regele”? Acesta este unul dintre cele mai populare sloganuri de marketing online, care guvernează activitățile de promovare online de cel puțin câțiva ani și nu există un sfârșit în viitor. Înseamnă că tot conținutul, inclusiv textele, sunt pilonul marketingului online și fără ele este dificil să obții rezultate bune, să construiești trafic pe site și să dobândești noi clienți. Totul pentru că acest conținut are funcții diferite – pe de o parte, este necesar pentru roboții Google și, pe de altă parte, și pentru utilizatori, deoarece le oferă informații importante și îi poate încuraja să acționeze.
Copywriting – conținut original de pe site
Copywritingul se asigură că întreg conținutul de pe site-ul tău este original. Crezi că nu este necesar și folosești, de exemplu, descrieri de produse din cataloage. Nu ar trebui! Acest tip de conținut pe care teoretic îl poți folosi este probabil pe alte câteva sau câteva duzini de site-uri web. Acest lucru duce la duplicarea conținutului și induce în eroare roboții Google. Aceștia nu știu ce pagină să claseze mai sus, deoarece nu pot determina ce conținut este original. În schimb, conținutul original te va ajuta să câștigi încrederea utilizatorilor. Prin urmare, investește în texte unice oferite de servicii de content writing și copywriting:
- descrieri ale produselor care conțin informații relevante pentru utilizatori,
- conținutul blogului,
- conținut pe pagina de pornire.
Copywriting este suport de poziționare
Dacă dorești să îmbunătățești clasarea site-ului tău în rezultatele căutării organice Google, trebuie să creezi conținut de calitate. Datorită lor:
- pe site vor exista cuvinte cheie pe care utilizatorii le introduc în motorul de căutare,
- poți îmbunătăți arhitectura site-ului prin link-uri interne,
- poți obține link-uri externe dacă alte persoane (cititori, influenți etc.) leagă site-ul tău, de exemplu, la conținutul blogului,
- construiești imaginea unui expert,
- poți ajunge la clienții care caută exact produsele sau serviciile pe care le oferi.
De ce merită să pariezi pe copywriting? Pentru că datorită conținutului atractiv și valoros poți construi imaginea unui expert. Iar dacă vei crea conținut original și valoros, șansele de a construi recunoașterea mărcii cresc.
Lasă un răspuns