Filiala Tokens.com, Metaverse Group, va gazdui din nou zona de lux a show-ului în Luxury Fashion District.
- Casele de moda si brandurile internationale vor reveni pe catwalk.
- Participarea la eveniment se va face gratuit de pe device-urile desktop, fara necesitatea purtarii de headset-uri VR.
- MVFW 2023 va prezenta cele mai noi evolutii in materie de interoperabilitate in metavers si design de fashion digital.
Tokens.com a anuntat la finele lui 2022 revenirea Saptamanii Modei in Metavers pe platforma Decentraland, un eveniment ce va avea loc in perioada 28-31 martie. Filiala companiei, Metaverse Group va gazdui pentru cea de-a doua oara zona de lux a show-ului in Luxury Fashion District.
Cateva branduri isi vor lansa colectiile digitale pe catwalk-ul din cadrul Fashion Arena din Luxury Fashion District. Casele de moda si brandurile recunoscute la nivel international care vor reveni pe catwalk vor fi anuntate in luna ianuarie.
Evenimentul din metavers va avea acces gratuit si va usor accesibil pe device-urile desktop fara sa fie nevoie de echipamente hardware speciale sau de headset-uri VR.
“Metaversul reprezinta un caz de utilizare evident pentru moda digitala” a spus CEO-ul Tokens.com si presedintele executiv al Metaverse Group, Adrew Kiguel. “Pe masura ce metaversul se dezvolta, utilizatorii pun pret pe produsele digitale in aceeasi masura sau mai mult decat pe bunurile fizice. Suntem incantati sa vedem revenirea Saptamanii Modei in Metavers si cresterea constanta cu succes a Metaverse Group” a adaugat el.
Editia de anul acesta a MVFW va prezenta cele mai recente evolutii in materie de interoperabilitate in metavers si design de fashion digital.
In plus, evenimentul va include o prezenta speciala prin participarea fizica si virtuala pentru prima data a Miami Fashion Week, prima saptamana a modei recunoscuta de catre respectatul Consiliu al Deaignerilor de Moda din America (CFDA), o participare ce reflecta interesul tot mai mare al industriilor de moda si luxury fata de lumile virtuale.
Metaverse Group intentioneaza sa construiasca si sa creeze majoritatea cladirilor si evenimentelor ce se vor tine pe terenul sau digital.
Dezvoltat in parteneriat cu UNXD, precum si cu metaversurile Spatial si OVER, acest nou tip de Saptamana a Modei va avea tematica “future heritage”, iar scopul sau va fi acela de a conecta generatia urmatoare de designeri – cu o mentalitate in mod cert mai digitala – cu ceea ce am putea numi acum designeri traditionali. Si, la fel ca si anul trecut, utilizatorii vor putea participa la prezentari, se vor putea deplasa intre un catwalk si un mall de luxury si, desigur, vor putea cumpara haine in format digital si fizic, uneori sub forma de NFT-uri.
MVFW 2022 – editia inaugurala
Editia inaugurala a MVFW a avut loc in luna martie a anului 2022 si a gazduit peste 108.000 de participanti care au explorat lumea in plina dezvoltare a accesoriilor portabile si a modei digitale. Evenimentul a beneficiat si de participarea a 50 de branduri de lux si digitale care si-au prezentat colectiile, gazduind pe parcursul a patru zile prezentari, discutii tematice, petreceri si instalatii de film.
Branduri de lux iconice precum Dolce&Gabbana, Tommy Hilfiger, Selfridges, Guo Pei, Paco Rabanne si zeci de alte nume au onorat prima editie a Saptamanii Modei in Metavers cu viziunile lor despre cum arata moda digitala si ce inseamna ea. Atat casele de moda de traditie cat si noile branduri de moda digitala laolalta au produs peste 165.000 de accesorii gratuite in timpul evenimentului din 2022.
Misiunea modei de a cuceri metaversul
Contrar credintelor unora, e foarte posibil sa asistam la o revolutie Web3, sau cel putin la inceputurile sale. Cele mai noi stiri din industria de fashion sugereaza ca principalii jucatori din industrie cred in metavers si intentioneaza sa profite de el in diverse experimente. Dincolo de colectiile virtuale de haine, NFT-uri si incursiuni in gaming, metaversul se dovedeste a fi si o vitrina incredibila pentru branduri si retaileri, care il folosesc pentru a-si prezenta colectiile – fie ele reale sau virtuale – dar si pentru a prezenta anumite produse, de la editii limitate pana la colaborari. Iar aceasta vom putea vedea si in urmatoarea Saptamana a Modei in Metavers, fara doar si poate.
Sursa: https://www.nftgators.com/metaverse-fashion-week-to-return-in-march-2023/
Lasă un răspuns